laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Iniciadas las obras
Foto: AyuTavernes/2022
Fuente: Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna
Valencia 20 de enero de 2022

S’INICIEN LES OBRES DE CONSTRUCCIÓ DE 64 NOUS NÍNXOLS EN EL CEMENTERI MUNICIPAL

 

• L’Ajuntament instal·larà dos nous blocs de casetes en la zona nord-est del cementeri municipal.
• Junt a l’ascensor, es crearà un nou accés a la zona nord-est mitjançant una escala adossada a l’estructura de l’elevador.

L’Ajuntament de Tavernes ha iniciat les obres de construcció de dos nous blocs de nínxols en la zona nord-est del cementeri municipal, junt a l’ascensor, on s’ubicaran 64 noves casetes emmarcades en el projecte global d’actuacions d’ampliació del cementeri. A més, el projecte contempla la creació d’un nou accés a la zona alta mitjançant una escala adossada a l’estructura de l’ascensor que ja hi ha ubicat en la zona nord-est del cementeri.

L’execució de les obres per a instal·lar dos nous blocs de nínxols compta amb una inversió de vora 80.000 euros i ja han començat les tasques prèvies de neteja del terreny i adequació de l’espai per a facilitar la construcció posterior.

- Les 64 noves casetes tindran una estructura prefabricada resistent que permet superposar els nínxols fàcilment i que garanteix les condicions higienicosanitàries.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2022 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.