laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


El equipo Infantil femenino
Foto: BB/2021
Fuente: Bàsquet Bellreguard
Valencia 29 de abril de 2021

EL BÀSQUET BELLREGUARD ESTÁ DE ENHORABONA AMB ELS EQUIPS DE LA BASE DEL CLUB

 

• Després de la temporada que ens ha tocat viure, i on les entitats esportives estàn en continú adaptació a les normatives de seguretat pel COVID; el Bàsquet Bellreguard está de enhorabona amb els equips de la base.

El infantil femení que estava encuadrat en el nivel 3 grup H, ha acabat la primera fase com a primeres de grup, posició que permet lluitar en la segona fase en 1ª Zonal grup F amb equips de major categoría, tot un premí a la constancia de les nostres jugadores.

* Aquest diumenge 2 de maig a les 11 h. debuten en la segona fase en la pista de bàsquet de Bellreguard davant C.B. Pedreguer.

Per altra banda l’equip alevi mixte va guanyar el passat dissabte a la pista del Genovés 25 a 45 confirmant una bona temporada per a un grup que malgrat son tots de primer any están donant la cara en una competició molt exigent. El pròxim partit s’enfrontaràn davant del CB Alzira.

El president del Bàsquet Bellreguard Felipe Aparisi, destaca la gran progresió que tenen els equips de la base, on es veu reflecxat tota la constàcia i treball dels darrers anys. Orgull de poble.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2020 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.