laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Comienzan las obras
Foto: AyuAlqueria/2019
Fuente: Ayuntamiento de l’Alqueria de la Comtessa
Valencia 07
de noviembre de 2019

COMENCEN ELS TREBALLS DEL POLÍGON HORT DE LLORET

 

• L’Ajuntament de l’Alqueria de la Comtessa ha començat les obres destinades a millorar i dotar de serveis el polígon industrial Hort de Lloret. Aquestes renovacions i millores es duen a terme gràcies a la subvenció de 118.576,00 euros atorgada per part de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

Les tasques consisteixen fonamentalment en la renovació de les canalitzacions principals de distribució de l’aigua potable del polígon industrial del l’Alqueria de la Comtessa,

A més, de la renovació i millora de les zones verdes, de la senyalització urbana i viària, aparcaments i ecoparc.

Voro Femenia, l’alcalde de l’Alqueria de la Comtessa, assenyala que “aquestes millores d’infraestructures de parcs comercials ajudaran a aconseguir l’objectiu de convertir el poble en un nucli empresarial important en l’àmbit comarcal i a l’acolliment de nous projectes”.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.