laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Momento de la charla
Foto: AFA-Safor/2019
Fuente: Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer de la Safor (AFA-Safor)
Valencia 21
de octubre de 2019

ARRANCA EL CICLE DE XARRADES "PÀRKINSON I RECURSOS PRÒXIMS A TU" EN ALMOINES AMB GRAN ACOLLIMENT

 

• Veïns d’Almoines i la Safor van assistir dimarts passat, 15 d’octubre, a la xarrada que suposa el punt d’arrencada a un cicle de conferències que, sota el títol "Pàrkinson i recursos pròxims a tu", té com a objectiu donar visibilitat, conscienciar i aproximar la malaltia i el treball que es realitza des del col·lectiu a malalts, familiars i a la ciutadania en general.

Tal com va comentar la nostra presidenta, Mari Carmen Escrivá, durant la presentació, es calcula que a la comarca hi ha 935 persones diagnosticades de Pàrkinson. “Si tenim en compte que l’associació només compta amb 166 socis, les dades són preocupants quant al desconeixement d’una malaltia”.

* Les xarrades es van iniciar dimarts passat, 15 d’octubre. El pròxim 22 d’octubre es farà a Miramar.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.