laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Vuelo de cometas
Foto: Alex Oltra/2017
Fuente: Ayuntamiento de Gandia
Valencia 08
de octubre de 2019

GANDIA ACULL AQUEST DIUMENGE LA VOLADA POPULAR DE MILOTXES OSOW 2019

 

• La platja de Gandia acollirà el diumenge 13 d'octubre la volada popular de milotxes "OSOW 2019" que enguany té com a lema "Un cel, un món".

La iniciativa es desenvoluparà al passeig Marítim Neptú a l'altura del número 74 en horari d'11.00 a 14.00 hores i de 16.30 a 19.30 hores.

Es tracta d'un esdeveniment mundial simultani que va néixer l'any 1985 i que a més de la volada de milotxes i exhibicions, ofereix tallers gratuïts de construcció d'estels oberts al públic en general.

* L'esdeveniment ha estat organitzat pel Milotxes Club amb la col·laboració i patrocini de l'Ajuntament de Gandia i el Patronat de turisme.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.