laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Foto de familia tras la bienvenida
Foto: AyuXeraco/2019
Fuente: Ayuntamiento de Xeraco
Valencia 26
de septiembre de 2019

XERACO DONA LA BENVINGUDA ALS TRES JOVES CONTRACTATS A TRAVÉS DEL PROGRAMA EMPUJU

 

• L'ajuntament de Xeraco, a través de la Regidoria d'Ocupació que dirigeix la regidora Cora Rubio, ha donat la benvinguda als tres joves que s'han incorporat a la plantilla del consistori a través del Programa EMPUJU que subvenciona la Generalitat.

Xeraco ha obtingut, segons va explicar Rubio, "ajudes per valor de 46.904,73 euros en el programa EMPUJU". Els llocs de treball que ocuparan els tres joves, menors de 30 anys, són peó de jardineria, peó de manteniment i oficial electromecànic; i ho faran durant un any.

* En aquest sentit, la regidora ha recalcat "la gran oportunitat que suposa per als joves del municipi obtindre una formació professional i una experiència de qualitat".

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.