laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Foto de familia tras la jornada
Foto: AyuXeraco/2019
Fuente: Ayuntamiento de Xeraco
Valencia 15
de julio de 2019

MIREIA MONTILLA SÁNCHEZ AL CAMPIONAT D'ESPANYA DE PATINATGE

 

• La xeraquera Mireia Montilla Sánchez representarà a la Comunitat al Campionat d'Espanya de patinatge després de guanyar l'autonòmic en infantil.

Tres patinadores del Club de Patinatge Skid Xeraco van participar este dissabte, 13 de juliol, al Campionat Autonòmic de Patinatge de la Comunitat en les categories aleví i infantil que es va celebrar a Alberic. En la categoria aleví van participar Meritxell Carrascosa que va quedar en vuitena posició i Fiorella Batto la qual va quedar en un meritori tercer lloc.

Ens vam portar una grandíssima alegria en la categoria infantil, en la qual la patinadora xeraquera Mireia Montilla Sánchez va quedar campiona i serà la representant de la Comunitat Valenciana al Campionat d'Espanya que es celebrarà a Saragossa.

Les nostres patinadores van rendir a un altíssim nivell tot i la calor que feia al pavelló. Des de l'ajuntament de Xeraco volem donar l'enhorabona al Club de Patinatge, a la seua presidenta, Pili Martorell; a la seua entrenadora, Milena; als pares i sobretot a les nostres campiones.

* Seguirem donant suport als nostres esportistes.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.