laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Foto de familia tras el izado de la bandera
Foto: AyuXeraco/2019
Fuente: Ayuntamiento de Xeraco
Valencia 15
de julio de 2019

XERACO CELEBRA L'ACTE D'HISSADA DE LA BANDERA BLAVA

 

• L'ajuntament de Xeraco va celebrar el passat dissabte, 13 de juliol, el tradicional acte d'hissada de la Bandera Blava.

L'esdeveniment va començar a les 19.30 hores amb una cercavila a la platja de Xeraco a càrrec de la Unió Musical de Xeraco. I, a continuació, a les 20 hores va tindre lloc l'acte d'hissada de la Bandera Blava a càrrec de l'alcalde, Avelino Mascarell, i de la regina de Festes, Carla Bononad, acompanyada de la seua cort d'honor.

A l'acte van intervindre la regidora de Turisme, María José Castelló ; i el primer edil, Avelino Mascarell. A més va comptar amb l'assistència dels diferents regidors del consistori.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.