laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Obras de mejora
Foto: AyuAlquería/2019
Fuente: Ayuntamiento de l’Alqueria de la Comtessa
Valencia 10
de junio de 2019

FINALITZEN LES OBRES DE MILLORA AL PARC OEST DE L’ALQUERIA

 

• L’Ajuntament de l’Alqueria de la Comtessa, a través del pla Serveis i Obres Municipals per als exercicis 2018 i 2019 (SOM) de la Diputació de València ha dut a terme obres de millora al Parc Oest, situat entre el camí Molí i l’avinguda Diputació.

Amb una subvenció de 30.008 euros s’ha adequat l’escenari que encapçala aquest parc, on també s’ha construït un magatzem. A banda de les millores en la pavimentació i en la il·luminació de la zona, també s’ha construït un lavabo públic que garantirà els serveis mínims durant els actes que s’hi puguen celebrar.

L’alcalde de la localitat, Voro Femenia, ha explicat que “totes les ajudes destinades a millorar les zones de l’Alqueria de la Comtessa són molt ben rebudes en municipis xicotets com el nostre. Amb aquests treballs tindrem al poble una zona més d’oci per a tot el veïnat”.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.