laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Cartel anunciador recortado
Fuente: Ayuntamiento de Oliva
Valencia 13
de mayo de 2019

OLIVA ENCETA LA CAMPANYA ‘ESTUDIA EN PAU’ PER ALS MESOS DE MAIG I JUNY

 

• El Casal Jove obri des de hui dilluns en horari nocturn, mentre que la Biblioteca de l’Envic ampliarà el seu horari a partir del divendres dia 17.
• Amb el lema ‘Estudia en PAU’, el Servei de Biblioteques i el Casal Jove han presentat l’horari especial d’estudi per als mesos de maig i juny.
• El Casal Jove ofereix des de hui dia 13 la possibilitat d’estudiar de nit en les seues instal·lacions: de dilluns a dissabte, de 21.00 h a 02.00 h.

A partir del pròxim divendres, 17 de maig, la Biblioteca de l'Envic obrirà tots els dies: de dilluns a dissabte, de 9.00 h a 14.00 h i de 16.00 h a 22.00 h; i diumenge, de 9.00 h a 14.00 h. L’horari intensiu de l’Envic, que s’ha planificat atenent les estadístiques d’assistència d’anys anteriors, s’estendrà fins al 28 de juny.

Des del Servei de Biblioteques, es vol recordar als i les estudiants de secundària, universitaris i opositors, que també poden estudiar a la Biblioteca Tamarit. Podeu consultar l’horari en el web www.bibliotecaspublicas.es/oliva/informacion.htm (página externa a este diario).


Cartel anunciador

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.