laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Policía local
Foto: Alex Oltra/2018
Fuente: Ayuntamiento de Gandia
Valencia 21
de marzo de 2019

INICI PORCÉS SELECCIÓ 47 PLACES POLICIA LOCAL

 

• A partir de demà s'obre el termini per participar en la convocatòria per a la provisió en propietat com funcionari de carrera de 47 places d'Agent de Policia Local de l'Ajuntament de Gandia, cobrint-34 d'elles pel torn lliure, mitjançant el sistema d'oposició lliure, i 13 pel torn de mobilitat, mitjançant concurs.

El procés ja ha estat publicat en el Butlletí Oficial de la Província de València número 33, de 15 de febrer de 2019 i en el «Diari Oficial de la Generalitat Valenciana» nombre 8505, de 13 de març del 2019. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a comptar des de demà divendres 22 de març i es podrà realitzar en el registre de l'Ajuntament de Gandia, o bé a la seu electrònica.

* Els interessats podran descarregar la documentació a partir de demà a:
http://www.gandia.es/aytg/Web_php/index.php?contenido=subapartados_woden&id_boto=278

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.