laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Momento de la presentación del nuevo vehículo
Foto: AyuTavernes/2019
Fuente: Ayuntamiento de Tavernes de la Valldigna
Valencia 21
de febrero de 2019

TAVERNES AMPLIA EL PARC AUTOMOBILÍSTIC DE LA BRIGADA DE SERVEIS MUNICIPALS

 

• L’Ajuntament ha rebut este matí el nou vehicle que utilitzaran els membres de l’equip d’electricitat i la brigada municipal. El segon vehicle arribarà durant el mes d’abril.

L’alcalde, Jordi Juan, acompanyat per la regidora, Pilar Ausina, i tècnics de l’Ajuntament han rebut este matí un nou vehicle per al parc automobilístic de la brigada de serveis municipals de la localitat de la Valldigna.

Es tracta del primer dels dos nous vehicles que s’han adquirit per a la brigada; el segon es rebrà al llarg del mes d’abril, ja que el procés de licitació, per dues vegades, restà desert i s’ha hagut d’optar, per a este segon vehicle, per una adquisició mitjançant un contracte menor.

La furgoneta, de la marca Nissan i de color blanc, la utilitzaran els membres de l’equip d’electricitat de la brigada i substituirà un antic vehicle avariat que, a hores d’ara, està en tràmits de baixa.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2019 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.