laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Ayuntamiento de l’Alqueria de la Comtessa
Fuente: Ayuntamiento de l’Alqueria de la Comtessa
Valencia 07
de noviembre de 2018

L’ALQUERIA DE LA COMTESSA LLANÇA EL PLA DE SUPORT A L’ECONOMIA LOCAL 2018-2019

 

• L’Ajuntament de l’Alqueria de la Comtessa posa en marxa el Pla de Suport a l’Economia Local 2018-2019, un projecte municipal impulsat amb recursos propis a través de línies socials per a contractar persones desocupades del municipi alqueriense.

La contractació del personal, que s’emmarca dins del projecte municipal “Realització d’inversions en la recuperació d’espais urbans deteriorats”, permetrà dinamitzar el mercat laboral i garantir la cohesió social de la localitat.

Les persones interessades poden inscriure’s a la borsa de treball des del 7 fins al 23 de novembre a l’ajuntament de l’Alqueria de la Comtessa, en horari d’atenció al públic (de 10.30 a 14 hores). Les bases i el formulari d’inscripció es troben a la pàgina web del consistori.

Estes noves contractacions, que es realitzaran en funció de les necessitats del poble, tenen una duració de tres mesos, amb 30 hores a la setmana i un sou brut de 718 euros.

“És important invertir en esta classe de projectes, i este en especial té dos vessants positius. Per una banda, afavorim la creació de llocs de treball per a persones de l’Alqueria de la Comtessa que es troben a l’atur. I, per una altra banda, treballem per recuperar i adequar els espais públics del poble que estan en una situació de deterioració”, explica Salvador Femenia, alcalde de l’Alqueria de la Comtessa.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2018 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.