laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Ayuntamiento de Oliva

Fuente: Ayuntamiento de Oliva
Valencia 12
de junio de 2018

LA POLICIA LOCAL REALITZARÀ CONTROLS DE VELOCITAT, DURANT DOS MESOS, EN VIES URBANES D’OLIVA

 

• L'Ajuntament d’Oliva informa que la DGT ha cedit, fins a finals d’agost, un vehicle equipat amb un radar, per tal que es puguen realitzar els oportuns controls de velocitat en les vies urbanes, dins de la campanya que la mateixa DGT realitza durant tot l’any.

L’objectiu principal d’aquesta campanya és conscienciar els conductors de cotxes i motocicletes de la importància d’una conducció responsable i rigorosa. És per això que la Policia Local d’Oliva portarà a terme aquestos controls en diverses zones de la ciutat, durant un període de dos mesos.

La mesura pretén que els conductors siguen conscients que circulen per una via urbana, en la qual la limitació de velocitat està compresa entre els 30 i els 50 km/h, depenent del tram en qüestió.

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2018 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.