laveudegandia.com / laveudelasafor.com

Diario de actualidad de la comarca de La Safor / Valencia


Ayuntamiento de Benifairó de la Valldigna
Fuente:
Ayuntamiento de Benifairó de la Valldigna
Valencia 25
de abril de 2018

EL PROJECTE DE LA PLAÇA DEL PI DE BENIFAIRÓ A LA BIENNAL «LUDANTIA» D’ARQUITECTURA I EDUCACIÓ

 

• L’ajuntament de Benifairó de la Valldigna va projectar la reforma de la plaça del Pi, la qual va ser duta a terme pel despatx d’urbanisme i arquitectura Pla Estel. La confecció del projecte es va plantejar de forma participativa.

Pel fet que en el lloc se situa on hi són l’escola i l’escoleta infantil, un dels focus de participació més importants van ser xiquets del poble. Aquests, mitjançant diverses activitats, van plantejar de forma comuna i participativa quin era el concepte de plaça que ells tenen. Posteriorment es van portar a terme accions on van intervindre la resta de la població.

El projecte de reforma, juntament amb el seu procés participatiu anterior, ara, ha sigut seleccionat a la I Biennal d’arquitectura i infància «Ludentia», que se celebra a Pontevedra. Aquest esdeveniment pretén incloure la visió dels infants en els processos urbanístics, de tal forma que siga un intercanvi d’experiències entre escoles, professionals de l’urbanisme i l’arquitectura més entitat públiques.

• L’execució de la reforma està projectada per als propers mesos.
http://ludantia.wixsite.com/bienal-internacional/proyecto-de-la-plaza-del-pi

 

• © laveudegandia.com © laveudelasafor.com - 2015-2018 (Todos los derechos reservados).
• Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de esta Web, salvo autorización expresa de laveudegandia.com, o de laveudelasafor.com.
• Queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32,1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad Intelectual. 
• Queda prohibida la distribución, puesta a disposición, comunicación pública y utilización, total o parcial, de los contenidos de esta Web, en cualquier forma o modalidad, sin previa, expresa y escrita autorización, incluyendo, en particular, su mera reproducción y/o puesta a disposición como resúmenes, reseñas o revistas de prensa con fines comerciales o directa o indirectamente lucrativos, a la que se manifiesta oposición expresa.